ENNET GRUP actioneaza permanent pentru asigurarea si cresterea calitatii serviciilor oferite consumatorilor.
Serviciile pe care le efectueaza in relatia cu consumatorii sunt:
- Servicii de intermediere a racordarii la retea
- Furnizare de informatii privind racordarea, tarife de racordare, executia lucrarilor, pretul/tariful energiei electrice
-
Servicii curente pe durata de valabilitate a contractului de furnizare:
- Facturarea energiei electrice
- Intermedierea remedierii incidentelor si deranjamentelor care au provocat intreruperi in alimentare
- Preluarea si solutionarea solicitarilor
- Informarea consumatorilor
- Notificarea consumatorilor si plata de sume de bani catre acestia ca efect al abaterilor de la prevederile Standardului de performanta sau ale contractelor
-
Servicii ocazionale pe durata de valabilitate a contractului de furnizare:
- Intermedierea pentru restabilirea alimentarii in cazul actionarii protectiilor
- Notificarea consumatorilor asupra intreruperilor in alimentare in cazul intreruperilor programate
- Investigarea reclamatiilor privind calitatea serviciului de furnizare
- Investigarea reclamatiilor privind inregistrarile eronate ale aparatelor de masurare
- Investigarea cererilor de despagubiri pentru daune
- Programarea si efectuarea de audiente
- Raspunsul la scrisorile prin care se solicita informatii
-
Consultanta pe probleme de demand-side management in scopul reducerii consumului de energie electrica