ENNET GRUP actioneaza permanent pentru asigurarea si cresterea calitatii serviciilor oferite consumatorilor.

Serviciile pe care le efectueaza in relatia cu consumatorii sunt:
  • Servicii de intermediere a racordarii la retea
    • Furnizare de informatii privind racordarea, tarife de racordare, executia lucrarilor, pretul/tariful energiei electrice
  • Servicii curente pe durata de valabilitate a contractului de furnizare:
    • Facturarea energiei electrice
    • Intermedierea remedierii incidentelor si deranjamentelor care au provocat intreruperi in alimentare
    • Preluarea si solutionarea solicitarilor
    • Informarea consumatorilor
    • Notificarea consumatorilor si plata de sume de bani catre acestia ca efect al abaterilor de la prevederile Standardului de performanta sau ale contractelor
  • Servicii ocazionale pe durata de valabilitate a contractului de furnizare:
    • Intermedierea pentru restabilirea alimentarii in cazul actionarii protectiilor
    • Notificarea consumatorilor asupra intreruperilor in alimentare in cazul intreruperilor programate
    • Investigarea reclamatiilor privind calitatea serviciului de furnizare
    • Investigarea reclamatiilor privind inregistrarile eronate ale aparatelor de masurare
    • Investigarea cererilor de despagubiri pentru daune
    • Programarea si efectuarea de audiente
    • Raspunsul la scrisorile prin care se solicita informatii
  • Consultanta pe probleme de demand-side management in scopul reducerii consumului de energie electrica